تلاش و مجاهدت برای حل مشکلات مردم رسالت خطیر مدیران نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: تلاش و مجاهدت برای حل مشکلات مردم با هدف جلب رضایت خداوند رسالت خطیر مدیران نظام اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: امیدآفرینی و اعتماد بخشی در جامعه و بین مردم و جوانان با خدمت خالصانه و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی از وظایف مدیران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هر نوع سهل‌انگاری ممکن است عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد اظهار کرد: مدیران وظیفه دارند با بهره‌گیری از سیره قرآن و اهل بیت(ع) با تمام توان در جهت توسعه همه جانبه‌ کشور تلاش کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی تمامی ظرفیت‌های خود را بر یاس آفرینی و بی اعتماد کردن مردم از انقلاب اسلامی و نظام متمرکز کرده‌اند و در این شرایط مسئولان اجرایی باید برای شکست اهداف اسکتبار اقدامات مناسب داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت مسکن گفت: یکی از دلایل مهم این مسئله افزایش قیمت زمین در نتیجه فعالیت دلالان است که دستگاه‌های نظارتی وظیفه دارند در این زمینه ورود کرده و با سودجویان برخورد قانونی کنند.

وی تاکید کرد: مسکن مسئله‌ای است که لایه‌های مختلف جامعه با آن درگیر هستند و می‌طلبد کارگزاران و دولتمردان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود کشور یکبار برای همیشه این مسئله را حل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: مدیران باید قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانند و از این فرصت ارزشمند در جهت اقدامات ماندگار و خداپسندانه استفاده کنند چرا که این ایام به سرعت طی می‌شود و نباید زمان را از دست داد.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha