۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85160582
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش کشتی: شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارم

همدان- ایرنا- ملی پوش کشتی آزاد کشور گفت: شانس حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را دارم و تابع تصمیم کادر فنی تیم ملی هستم.

هادی وفایی پور روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون همراه با حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم مرحله دوم اردوی تیم ملی تمرین می‌کنیم و از وضعیت موجود بسیار راضی هستم.

وی بیان کرد: در لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو چین قرار دارم و اگر کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، به این مسابقات می‌روم و در مجموع تابع تصمیم سرمربی تیم هستم.

وفایی پور با ابراز رضایت از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد کشور گفت: پژمان درستکار سرمربی تیم ملی به خوبی نکات فنی لازم را ارایه می‌دهم و در بالاترین کلاس فنی و تمرینی کشتی جهان قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی در جهان بی‌نظیر است، گفت: امکانات و تجهیزات اردویی تیم ملی کشتی کمک شایانی به موفقیت ملی پوشان می‌کند و تاثیر بسزایی داشته است.

نفر دوم وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی در خصوص تمرین با حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک گفت: همه روزه در اردوی تیم ملی با حسن یزدانی تمرین می‌کنم و سطح آمادگی خود را به خوبی ارتقا داده‌ایم، حسن تجربه بسیار بالایی دارد و کمک شایانی به من می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سرباز تیم ملی کشتی آزاد هستم، گفت: در هر مسابقه‌ای که کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، شرکت می‌کنم و هدفم کسب افتخار برای کشورم است.

هادی وفایی پور سابقه کسب مدال در جام‌های مختلف بین المللی را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha