مقدمات راه اندازی چهار بازارچه دائمی در خرم آباد فراهم شد

خرم‌آباد - ایرنا - شهردار خرم آباد گفت: مقدمات لازم برای راه اندازی بازارچه دائمی گل و گیاه، مهارت و صنایع دستی بانوان و ۲ بازارچه میوه و تره بار در این شهر فراهم شده است.

داریوش بارانی بیرانوند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازارچه های محلی خرم آباد با هدف رونق کسب و کار و بر مبنای اساسنامه قانونی در حال انجام و سازمان میادین شهرداری موظف شده است بازارچه های موقت و دائم را در سطح شهر ایجاد کند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد بازارچه های تنظیم بازاری اظهار داشت: در این راستا بازارچه بانوان در انتهای خیابان گلستان ۹ خرم آباد و حداقل ۲ بازارچه دائمی میوه و تره بار نیز امسال در این شهر راه اندازی خواهد شد.

شهردار خرم آباد ادامه داد: این بازارچه ها در انتهای بلوار حج و جنب میدان کریم خان راه اندازی می شوند تا مردم بتوانند محصولات مختلف با کیفیت را با قیمت های مناسب خریداری کنند.

بارانی بیرانوند گفت: بازارچه بانوان با توجه به مهارت ها و توانمندی های بانوان سرپرست خانوار، افراد توانمند و همکاری دستگاه های حمایتی مربوطه تا پایان تیرماه جاری راه اندازی و بازارچه دائمی گل و گیاه نیز در خروجی خرم آباد به سمت کوهدشت مستقر می شود که این طرح دارای مصوبه شورای ترافیک و پارکینگ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha