استاندار: بلاتکلیفی مادوان و بلهزار در طرح الحاق به شهر یاسوج، مشکل ساز شده است

یاسوج - ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بلاتکلیفی مادوان و بلهزار و اینکه نه جزو شهر یاسوج و نه روستا محسوب می شوند گفت: الحاق نشدن این مناطق به شهر، سردرگمی هایی را ایجاد کرده که از جهات مختلف آسیب های را به وجود آورده است.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز جمعه در نشست مطالبه گری اهالی مادوان و بلهزار در یاسوج، اظهار کرد: جمعیت حاشیه شهر یاسوج در مادوان و بلهزار از خود شهر یاسوج پیشی گرفته است.

وی افزود: مهاجرت های بی رویه در حوزه خدمات شهری و مسائل اجتماعی خدشه وارد کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان تزریق شد اما به دلیل حجم بالای نیروهای شهرداری، این اعتبار کمتر در حوزه زیرساخت ها هزینه شد و بیشتر منابع به پرداخت حقوق کارکنان اختصاص یافت.

احمدزاده با اشاره به اینکه رفع تنش آبی و اصلاح شبکه آب شرب در اولویت برنامه های کاری دولت است تاکید کرد: ۵۷ درصد آب شهر یاسوج به دلیل فرسودگی هدر می‌رود.

وی بیان کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان در سفر اول رئیس جمهور برای رفع تنش آبی یاسوج اختصاص یافت که بخشی از کار انجام شد و شبکه جدید جایگزین شبکه‌های قدیمی گردید و مابقی کار هم در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات بیشتری در سفر دوم رئیس جمهور به استان اختصاص می‌یابد که امیدوارم شاهد تحول بزرگ در استان باشیم.

در پایان این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم برای پیگیری مشکلات مناطق مادوان و بلهزار را از جمله رفع تنش آبی، ایجاد فضای ورزشی، ایجاد پارک خانواده، اصلاح راه برای کاهش تصادفات، آسفالت و غیره صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha