مسووولان دستگاه قضا در استان کرمانشاه به مشکلات حقوقی مردم رسیدگی کردند

کرمانشاه- ایرنا- مسوولان قضایی استان کرمانشاه روز جمعه به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در مصلی‌های نماز جمعه در قالب برپایی ۳۴ میز خدمت به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان رسیدگی کردند و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها را صادر نمودند.

به گزارش ایرنا؛ با حضور مسئولین قضایی استان کرمانشاه و ادارات و سازمانهای مرتبط به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه در مرکز استان کرمانشاه و سایر حوزه های قضائی و ادارات و سازمانهای مرتبط ۳۴ میز خدمت در محل مصلاهای نماز جمعه برگزار شد و به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان رسیدگی و دستور مقتضی صادر شد.

در مرکز استان که با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از معاونینش و روسای ادارات و سازمانهای تابعه برگزار شد به مشکلات ۱۶۵ نفر رسیدگی شد.

مسووولان دستگاه قضا در استان کرمانشاه به مشکلات حقوقی مردم رسیدگی کردند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: میز خدمت امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه در مرکز استان و همه شهرستانها و نیز مساجد اهل تسنن با حضور مسئولان ارشد قضایی استان برگزار شد.

«پرویز توسلی‌زاده» اظهار کرد: ارتباط بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلات آنها کمک می کند مسئولین در جریان امور قرار گیرند و به رفع مشکلات بهتر و بیشتر کمک کنند.

وی اضافه کرد: از اولویت های اصلی و اساسی ما در دادگستری استان همین امور و ارتباط مستقیم با مردم است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: فهوای سخنان رئیس قوه قضاییه خدمت و ارتباط با مردم است و در استان کرمانشاه با انجام ۵۳۰ هزار ملاقات طی چهار سال گذشته گواه این امر است.

وی ادامه داد: این ملاقات ها به منظور حل مشکلات قضایی مردم و یا اقناع آنها برای پذیرش رای صورت می گیرد و هدف بالا بردن سرمایه اجتماعی است که خوشبختانه حاصل شده است.

مسووولان دستگاه قضا در استان کرمانشاه به مشکلات حقوقی مردم رسیدگی کردند

همچنین امروز «شهرام کرمی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در مسجد شافعی شهر کرمانشاه حاضر شد و به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز سخنرانی کرد.

همچنین دادستان کرمانشاه و معاونان وی در این مسجد میز خدمت برپا کردند و به سوالات و مشکلات حقوقی و قضائی برادران اهل تسنن رسیدگی کردند و دستورات لازم را صادر نمودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha