سرپرست حوزه استاندار فارس منصوب شد

۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۸:۱۹
کد خبر: 85163958
سرپرست حوزه استاندار فارس منصوب شد

شیراز- ایرنا- طی حکمی از سوی دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، احسان خازن به عنوان سرپرست حوزه استاندار فارس منصوب شد.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، در حکم استاندار فارس خطاب به خازن آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان سرپرست حوزه استاندار فارس منصوب می‌نمایم.

این حکم می افزاید: امید است با عنایت به شرح وظایف و ماموریت‌های اصلی استانداری در ابعاد حاکمیتی و نظارتی و لحاظ موارد مندرج در عهدنامه امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر و لحاظ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت سیزدهم در مردمداری و توجه به جوانان و نیازمندان به گونه‌ای اقدام شود که ارتباط قوی و منسجم استاندار با دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح در راستای حل مشکلات مردم، توسعه استان و افزایش امید به آینده محقق گردد.

سرپرست حوزه استاندار فارس منصوب شد

استاندار فارس فارس در حکم خود بر تنظیم جلسات و دیدارهای مردمی، پیگیری دستورات و تعهدات استاندار نیز تاکید کرده است.

ایمانیه در این حکم ضمن اشاره به تکریم ارباب رجوع و ارائه الگویی از خدمت بی‌منت به مردم و رعایت اخلاق کریمه اسلامی افزود: با توسل به منش و کلام حضرت امیرالمومنین علی (ع) ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام وظایف محوله موفق باشید.

فرمانداری شهرستانهای زرقان، سروستان، کوار و خرامه از جمله سوابق احسان خازن است.

سرپرست حوزه استاندار فارس منصوب شد

انتصاب سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز فارس

استاندار فارس همچنین طی حکمی علیرضا حق نگهدار را به عنوان مشاور استاندار و سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منصوب کرد.

در حکم ایمانیه خطاب به حق نگهدار آمده است: نظر به مراتب تعهد تخصص و شایستگی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور استاندار و سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان منصوب می‌نمایم.

این حکم می افزاید: اهتمام در اجرای دقیق قوانین و مقررات مبارزه با قاچاق کالا و ارز با توجه به ماموریت‌های ستاد و وظایف محوله به کمیسیون‌های استانی، مورد تاکید و انتظار است.

در این حکم آمده است: انشاالله با توسل به منش و کلام حضرت امیرالمومنین علی (ع) در انجام وظایف محوله و تحقق سیاست‌های دولت مردمی موفق و موید باشید.

علیرضا حق نگهدار پیش از این مدیر کل حوزه استاندار فارس بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha