۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85164181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال گرم بجنوردی ها از قهرمان پاراگلایدر جهان+ فیلم

بجنورد- ایرنا- شهروندان بجنوردی به همراه شماری از مسوولان خراسان شمالی امروز (یکشنبه) از «محمد ریحانی» که نشان قهرمانی مسابقات جهانی پاراگلایدر قزاقستان را کسب کرده بود، استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم استقبال از قهرمان پاراگلایدر که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات انجمن های ورزشی خراسان شمالی برگزار شد، مسوولان استان، روسای هیات های ورزشی و شماری از ورزشکاران و هواداران حضور داشتند.

علاقه مندان به ورزش پاراگلایدر، قهرمان این رشته ورزشی را با نثار گل و لبخند تا خانه پدری بدرقه کردند.

همچنین ورزش دوستان بجنوردی در ورودی شهر با نصب بنر، کسب عنوان قهرمانی این ورزشکار جوان را در رقابت های جهانی قزاقستان تبریک گفتند.

استقبال گرم بجنوردی ها از قهرمان پاراگلایدر جهان+ فیلم

محمد ریحانی، تیرماه سالجاری در مسابقات جهانی پاراگلایدر به میزبانی قراقستان موفق به کسب نشان قهرمانی در بخش فرود دقت شد.

این ورزشکار پاراگلایدر با پشت سر گذاشتن رقبایی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، امارات متحده عربی و قزاقستان به این مقام ارزشمند دست یافت.

ورزش‌های هوایی از جمله هیجان انگیزترین تفریحات در دنیاست و تنوع این نوع از ورزش باعث علاقه مندی افراد زیادی به آن شده و خیلی‌ها تمایل دارند در طول زندگی خود حداقل یک بار احساس "معلق بودن در هوا" را تجربه کنند.

به گزارش ایرنا، موقعیت جغرافیایی، طبیعت زیبا و بکر با انبوهی از منابع طبیعی خدادادی در خراسان شمالی، بهترین فرصت را برای توسعه گردشگری ورزشی با تقویت برگزاری ورزش‌های هوایی از جمله پاراگلایدر سواری در این استان فراهم کرده که رونق بیشتر آن همراهی مسوولان متولی را می‌طلبد.

سایت‌های «مهنان» در بجنورد، «سنجری» در اسفراین، «چخماقلو» در مانه و سملقان و سایت «بلغان» در شیروان از مهم‌ترین مکان های پروازی خراسان‌شمالی است.

اینک حدود ۱۰۰ ورزشکار زیر پوشش کمیته ورزش های هوایی استان خراسان شمالی فعالیت دارند.

خراسان شمالی ۵۰ هیات ورزشی دارد که حدود ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha