مصاحبه اختصاصی ایرنا با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین بعد از نبرد "بأس جنین"

غزه - ایرنا- دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از نبرد دلاورانه هفته گذشته مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی به تجزیه و تحلیل این نبرد و روابط جنبش جهاد اسلامی فلسطین با جمهوری اسلامی ایران و تلاش فلسطینیان برای تقویت وحدت و همبستگی داخلی پرداخت.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این مصاحبه که مشروح آن در ساعات آینده روی خروجی خبرگزاری ایرنا قرار خواهد گرفت، تاکید کرد که نبرد "بأس جنین" (شجاعت جنین) از اهمیت گسترده و بزرگی برخوردار بود و یکی از مراحل مهم در مسیر حرکتی مقاومت فلسطین به شمار می رود.

وی افزود که این نبرد امتداد نبردهای گذشته اردوگاه جنین و پیرامون آن بود و در مرحله آینده، الهام بخش همه فلسطینیان خواهد بود.

النخاله به اهمیت این نبرد و ویژگی های آن از نظر حمایت و پیشتیبانی مردمی و اتحاد مبارزان و نیروهای مقاومت فلسطین پرداخت و همچنین در مورد رابطه جنبش جهاد اسلامی فلسطین با جمهوری اسلامی ایران و سایر گروههای مقاومت فلسطین صحبت کرد و گفت که امروز روابط همه نیروهای مقاومت با ایران بسیار خوب است و ایران به همه جنبش های مقاومت حمایت و پشتیبانی ارایه می دهد و در کنار ملت فلسطین ایستاده است.

وی در این مصاحبه همچنین درباره نشست آتی دبیران کل گروه‌های فلسطینی که به میزبانی مصر برگزار می‌شود و موضع این جنبش در قبال آن سخن گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha