عملیات اجرایی زیرساخت موقت بندر بونجی در جاسک آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: عملیات اجرایی زیرساخت موقت بندر بونجی شهرستان جاسک با نصب دکل‌های مخابراتی و تاسیساتی آغاز شد.

به گزارش ایرنا ، حمیدرضا محمدحسینی تختی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مرحله نخست این طرح با آغاز عملیات برنامه ای زیرساختی موقت، شامل محل اسکان اداری، جانمایی دکل‌های مخابراتی و کانکس‌ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: نقشه‌برداری فضای کل بندر و انجام آزمایش‌های مقاومت بستر، برای ساخت محل اسکان اداری در مرحله بررسی است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: در حال حاضر تجهیزات مخابراتی،کانکس‌ها نیز در مرحله انجام مناقصه و خریداری است.

محمدحسینی تختی خاطرنشان کرد: با تکمیل این طرح نزدیک‌ترین مسیر برای پشتیبانی و پهلوگیری از تانکرهای نفتی در منطقه کوه مبارک جاسک ایجاد خواهد شد.

به گفته وی؛ طراحی انجام شده برای بندرگاه بنجی بر اساس تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی استان هرمزگان ICZM با دقت نظر به مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی و رویکرد توسعه پایدار انجام گرفته است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: توجه به موازین محیط زیست همراه با توسعه اقتصادی براساس نقش راه ترسیم شده در مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی مورد توجه است.

"بونجی منطقه‌ای در غرب شهرستان بندر جاسک است و تا مرکز این شهرستان ۷۵ کیلومتر فاصله دارد".

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha