۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85165613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«مونوکسید کربن» ۶ نفر را در نوشهر روانه بیمارستان کرد

نوشهر- ایرنا- روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مسمومیت ۶ نوشهری بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن خبرداد که روانه روانه بیمارستان شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران، این حادثه در ساعت ۵:۵۹ صبح امروز به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اعلام و تیم اورژانس منطقه ملکار نوشهر به محل حادثه واقع در منطقه چلک اعزام شدند.

در این گزارش آمده است: همه مسموم شدگان که ۲ خانم ۴۰ و ۴۶ ساله و چهار آقای ۱۹، ۴۰، ۲۷ و ۶۰ ساله بودند به مرکز درمانی منتقل شدند.
بنا به اعلام روابط عمومی مرکز اورژانش پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی وضعیت جسمی این افراد خوب گزارش شده است.

«مونوکسید کربن» ۶ نفر را در نوشهر روانه بیمارستان کرد

به هنگام خدمات رسانی به این افراد یکی از نیروهای اورژانس دچار علائم استنشاق گاز مونوکسید کربن شد.
بر اساس گزارش پزشکی قانونی مازندران سال گذشته ۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در این استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۴۸ درصد افزایش داشته است.

علایم مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن شامل سردرد، حالت تهوع، سرگیجه، خستگی و خواب‌آلودگی است و اگر فردی دچار چنین علایمی شود باید بسرعت به اورژانس اطلاع داده چون اگر این علایم ادامه پیدا کند سبب کاهش هوشیاری و در نهایت مرگ آن فرد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha