۱۴ کامیون و چهار نیسان حامل سوخت قاچاق در جنوب و مرکز فارس توقیف شد

شیراز-ایرنا-فرماندهان پلیس فارس از توقیف ۱۴ دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در لارستان و چهار دستگاه وانت نیسان حامل گازوئیل قاچاق در شیراز خبر دادند.

به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا، فرمانده انتظامی لارستان از توقیف ۱۴ دستگاه کامیون حامل ۱۳ هزار و۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد یوسفی افزود: روز گذشته ماموران انتظامی لارستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۱۴ دستگاه کامیون مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون‌ها در مجموع ۱۳هزار و ۵۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد،گفت: رانندگان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

یوسفی خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق یک تکلیف همگانی است و انتظار می‌رود تا مردم در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

۱۴ کامیون و چهار نیسان حامل سوخت قاچاق در جنوب و مرکز فارس توقیف شد

هشت هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شیراز کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز از توقیف چهار دستگاه وانت نیسان و کشف هشت هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران کلانتری "۳۴ جام جم" حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به چهار دستگاه وانت نیسان حامل سوخت مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها در مجموع هشت هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد،گفت: در این خصوص هر چهار نفر رانندگان برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شدند.

شجاعی با بیان اینکه ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha