کودکان و نوجوانان اردبیلی "به عشق مولا" نقاشی کشیدند

اردبیل - ایرنا - اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل به مناسبت دهه امامت و ولایت، در مسابقه نقاشی "فقط به عشق علی (ع)" شرکت کرده و علاقه و ارادت خود نسبت به اولیای الهی را نشان دادند.

به گزارش ایرنا ، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز پنجشنبه در جمع اعضای کانون در پارک کودک شهر اردبیل اظهار کرد: دهه امامت و ولایت، فرصت خوبی برای توجه به معارف و فضایل ائمه هدی بخصوص علی (ع) است و کودکان و نوجوانان اردبیلی نیز همچون والدین خود، عشق وافری به معصومین (ع) دارند.

ملیحه ملک‌زاده فرد به شرکت بیش از ۱۰۰ کودک و نوجوان عضو کانون در این مسابقه نقاشی اشاره کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه با نگارش اسما و القاب علی (ع) و کشیدن نقاشی‌هایی با مضمون امامت و ولایت، عشق و علاقه خود را به خاندان عصمت و طهارت را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: در کنار موضوع امامت و ولایت، تلاش می‌کنیم از فرصت حضور کودکان و نوجوانان در این فضای آزاد و مسابقه هنری، رفتارهایی نظیر "به نیازمندان یاری رسانیم، به همنوع خود هدیه بدهیم، به پدر و مادر خود احترام بگذاریم، به دوستان نیکی کنیم و به کسب و دانش اهمیت بدهیم" را برای شرکت‌کنندگان یادآور شده و برای ترویج آنها بکوشیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، حضور والدین و برخی رهگذران در این برنامه را چشمگیر و زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ارادت به اولیای الهی دانست و گفت: علاوه بر ارج نهادن به تلاش و هنر همه شرکت‌کنندگان در این مسابقه، به جمعی از نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اعضای پسر و دختر در گروه‌ها و انجمن‌های متعدد، در رشته‌های مختلف هنری، فرهنگی و ادبی در مرکز و شهرستان‌های این استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha