کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه‌گذاری معنوی است

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه گذاری معنوی است و اعتقاد به این امر مقدس در دل و جان شیعیان به ویژه ایرانیان ریشه دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان خمین، افزود: مردم ایران از برکات کمک به بازسازی حرم اهل بیت(ع) و امامزادگان بهره‌مند هستند.

وی اظهار کرد: پیشکسوتان جهاد و ایثار و پیشگامان انقلاب اسلامی سرمایه‌های شهرستان هستند و می‌توانند زمینه پرورش سرمایه‌های بیشتر را فراهم کنند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی نیز در این آیین، گفت: بازسازی عتبات یکی از ماموریت‌های مهم این ستاد است.

رحیم غلامی ادامه داد: ۱۲۵ هزار ریال سهم امسال هر شهروند استان مرکزی در بازسازی عتبات است.

وی بیان کرد: مشارکت در تحقق این سهم نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است تا تمام دوستداران اهل بیت(ع) از این مسئله آگاه شوند.

غلامی باز شدن مسیر زیارت امام حسین(ع) را یکی از خواسته‌های مهم شهدا بیان کرد و گفت: با پشتوانه ایثارگری‌های شهدا امکان زیارت اهل بیت(ع) در عراق فراهم شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اظهار کرد: توسعه عتبات برای حضور زائران برنامه جدید ستاد است و شبستان حضرت زهرا(س) در حرم امام علی(ع) پس از مسجد النبی و مسجد الحرام بزرگترین مکان معنوی است و تمام ستون‌های سنگی اهدایی شهرستان محلات است.

غلامی بیان کرد: خمین یکی از شهرستان‌های سرآمد در کمک به بازسازی عتبات عالیات است و این شهرستان موکب‌های بسیار خوبی برای ارائه خدمات دارد.

وی ارائه خدمات به زوار اربعین را ماموریت دوم ستاد عتبات عالیات عنوان کرد و افزود: پیاده روی اربعین بزرگترین اجتماع مردمی است و دشمن از این اجتماع و وحدت شگفت زده است.

فرماندار خمین نیز در این آیین گفت: خدمت به اهل بیت(ع) توفیق خاص و بزرگی است.

حمید کمانکش با تقدیر از اقدامات مسئول ستاد عتبات و عالیات خمین ادامه داد: ستاد عتبات عالیات شهرستان پویا و دارای عملکرد قابل قبول است.

وی افزود: پیشکسوتان دارای تجربه یکی از ظرفیت‌های خوب در خمین و زمینه ساز اقدامات مطلوب در تمام بخش‌های جامعه است.

مسئول سابق نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین نیز در این آیین گفت: سال گذشته بیش از ۷۵ درصد از سهم این شهرستان در کمک به بازسازی عتبات جمع آوری شد.

حیدر خسروی ادامه داد: سهم امسال زادگاه امام راحل در کمک به بازسازی عتبات عالیات ۱۳ میلیارد ریال است و تاکنون سه میلیارد ریال جمع آوری شده است.

در این آیین از تلاش های «حیدر خسروی» قدردانی و « علی محمدی» به عنوان مسئول نمایندگی ستاد عتبات عالیات خمین معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha