مردم حامیان بی بند و باری را بر نمی تابند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم حزب‌اللهی به خصوص بانوان این سرزمین از بی‌حجابی متنفرند و اجازه نمی‌دهند که خون شهدا پایمال شود، گفت: مردمان این سرزمین حامیان بی بند و باری و فتنه گران را بر نمی‌تابند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز سه‌شنبه در هشتمین همایش چادرهای آسمانی در رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی هر روز قوی‌تر و بر تعداد نیروهای پاکدامن آن افزوده می شود، اظهار کرد: دشمن گمان نکند با کشف حجاب عده‌ای اندک می تواند همه چیز را بر هم بزند در حالی که روز به روز بر تعداد چادری‌ها و اهل حجاب در جامعه افزوده می شود.

وی افزود: بانوان محجبه ما به دشمنان اعلام می‌کنند که با چند بی‌حجاب اتفاقی نمی‌افتد چون هر روز بر تعداد دختران و بانوان پاکدامن و چادری ما افزوده می‌شود و مردم دشمن آنانی هستند که از بی‌بند و باری و فتنه‌گران حمایت می‌کنند.

امام جمعه رشت ادامه داد: بانوان محجبه با حجاب خود به افراد اهل تقوا می‌گویند که مایوس نشوند؛ به دشمنان این پیام را می رسانند که همواره در میدان هستند و به جهانیان و سلطه‌جویانی که چشم دیدن ایران اسلامی را ندارند نیز می گویند که هرگز از راهی که در پیش گرفته اند عقب‌ نخواهند نشست.

ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه زنان پاکدامن کشور در اوایل انقلاب اسلامی دوشادوش مردان به میدان آمدند، اظهار کرد: دختران و جوانان امروز، اعلام می کنند که راه زنان پیشگام اوایل انقلاب اسلامی را ادامه می دهند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ضعف و بی‌لیاقتی شاهان ایرانی در دوره‌های مختلف تصریح کرد: بسیاری از شهرهای کشورمان در دوره‌های مختلف تاریخ توسط شاهان بی‌لیاقت تقدیم شد و محمدرضا شاه خائن نیز به دستور انگلیسی ها بحرین را تقدیم بیگانگان کرد اما زنان و مردان ایران بعد از انقلاب اسلامی با نثار جان و مال خود حتی ذره ای از خاک شان را به بیگانه نبخشیدند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما ناآگاهند خاطرنشان کرد: در برهه کنونی نیز دشمنان با ترفندهای جدید برعلیه ملت ما کار می‌کنند و برخی از نادانان داخلی را نیز به جان این مردم سرافراز می‌اندازند؛ اما مردم‌ما هوشیارند و شاهدیم که دشمنان در تمامی نقشه‌های خود شکست خورده اند.

وی گرایش بیشتر زنان به حجاب را یکی از دلایل هراس دشمن دانست و بیان کرد : نسل آینده به زنان پاکدامن امروز درود می فرستند؛ همانطور که ما امروز به زنانی که در حادثه گوهرشاد ایستادگی کردند یا در حادثه کشف حجاب رضاخانی برای حفظ حجاب کوشیدند درود می فرستیم.

در هشتمین همایش چادرهای آسمانی در گیلان، سردار عزیزالله ملکی فرماندهی انتظامی این استان، مسئولان و پرسنل نیروی انتظامی گیلان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha