سید محمد باقر یوسفزاده روز سهشنبه در گفتوگو با ایرنا اظهار کرد: موفقیت روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مرهون تلاشهای این حوزه در زمینه جهاد تبیین برای آگاهیهای عمومی از فعالیتهای صنعت نفت در جنوب استان بوشهر است.
وی افزود: بدون شک در کسب این موفقیت، رسانههای استان بوشهر که با نگاهی توسعهمحور به دنبال تببین فعالیتهای وزارت نفت در منطقه پارسجنوبی و جنوب استان بوشهر فعالیت و تلاشهای صنعتگران حوزه نفت و گاز را در آیینه رسانه، منعکس میکنند قابل اغماض نیست.
مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: ارتباط موثر و مستمر با رسانههای استان بوشهر با تعمیق اعتماد روابط فیمابین، حضور کارآمد در مناسبتهای مختلف همراه با اطلاعرسانیهای لازم، استفاده از تکنیکهای خبری و ظرفیتهای شبکههای رسانه ای به همراه استقرار روابط عمومی الکترنیک با توجه به پراکنش مناسب این فضا در افکار عمومی بخشی از نگاه کلانمحور روابط عمومی این سازمان در فضای کاری است.
یوسفزاده یادآور شد: در لوح تقدیری که از سوی غلامرضا جمالی رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران خطاب به مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس با تاکید بر نقش روابط عمومیها در اطلاع رسانی در عصر ارتباطات و جایگاه آنها در موفقیت سازمانها، روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس را در ارزیابی سالانه روابط عمومیهای شرکت ملی نفت ایران به عنوان روابط عمومی برتر این شرکت در سال ۱۴۰۱ انتخاب کرد.
نظر شما