فیلم های جشنواره بین المللی «حوا»  در البرز روی پرده رفت

کرج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اکران فیلم های نخستین جشنواره بین المللی «حوا» در پردیس سینمایی اکومال این استان از بعداز ظهر امروز سه شنبه آغاز شد.

«سعید جابری انصاری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نخستین جشنواره بین المللی فیلم «حوا» با اکران یک باکس فیلم کوتاه داستانی از ساعت ۱۵ آغاز شد، افزود: این باکس فیلم داستان کوتاه شامل فیلم های کوتاه «اسما»، «پرتاب ناگهانی یک فیل»، «یک حلقه معمولی»، «تی یره» و «۳۲۳ و چند ماه و چند روز» است.

وی اظهار کرد: دومین و سومین اکران فیلم های امروز نیز به فیلم های سینمایی بلند «هوک» و «سرهنگ ثریا» اختصاص دارد و چهارمین اکران نیز یک باکس فیلم داستانی مستند شامل فیلم های «واهگ» و «دیوارهای نخی» است.

وی با اشاره به اینکه اکران فیلم ها در ساعت ۲۳ هر شب پایان می یابد، گفت: سعی این جشنواره بر آن است که به موضوع زنان و خانوده بپردازد و در جهت تحکیم خانواده در جامعه ایرانی تلاش کند.

جابری انصاری تصریح کرد: رویکرد اصلی جشنواره «حوا» حمایت از خانواده، لزوم شناساندن تصویر زن، بازنمایی زن مسلمان در سینمای ایران و جهان و پرداختن به زن عفیف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه این جشنواره علاوه بر البرز به صورت همزمان در ۱۱ استان دیگر اجرا می شود، تصریح کرد: فیلم های نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد تا ۲۳ تیرماه جاری در پردیس سینمایی اکو مال اکران ادامه دارد.

گفتنی است: این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha