۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85166830
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

نبود همگرایی میان برخی مدیران اقتصادی آسیب‌زاست

 رشت - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پیشانی اقتصاد کشور است، نبود همگرایی میان بعضی مدیران اقتصادی را آسیب‌زا دانست و گفت: ظرافت و دقت در کار مهم‌تر از داشتن امکانات و وسیله است از اینرو همه کسانی‌که عهده‌دار مدیریت‌های اجتماعی و اقتصادی هستند باید به این نکته توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی امروز سه‌شنبه در دیدار با رییس امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت : این سازمان باید بر بودجه و سرمایه‌ای که اختصاص می‌دهد نظارت هم داشته باشد، گاه این سرمایه به سمت کسانی هدایت می‌شود که نمی‌دانند با آن چه کنند و این یک آسیب است.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت‌ کارآمد و نظام‌مند همراه با نظارت در جامعه خاطرنشان کرد: بعضی پیمانکاران در کشور بیش از آنکه به‌ فکر بهره‌دهی باشند، در حال بهره‌وری هستند و این یک آسیب جدی دیگر است.

آیت‌الله فلاحتی به رشد قراردادهای خصوصی در نظام اقتصادی و سیاست دولت‌ها در حمایت از خصوصی‌سازی اشاره کرد و افزود: در این عرصه می‌توانیم شاهد ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان باشیم و ثمره آن نیز به جامعه باز می‌گردد.

وی به آسیب پروژه‌های نیمه ‌کاره و عدم نظارت برخی دستگاه‌های نظارتی اشاره و خاطر نشان کرد: برای ایجاد تراز در دخل و خرج کشور، اتاق اندیشه‌ ورز تشکیل شود و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیز مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان نظارت بر منابع و بودجه‌های اختصاص یافته به بخش‌های گوناگون را وظیفه سازمان برنامه و بودجه دانست و بیان کرد: اولویت‌ها را سریع به مرکز انتقال دهید و تعامل‌تان با بنگاه‌های اقتصادی قوی باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و حوزیان خردمند همواره تاثیرگذار خواهد بود، اضافه کرد: جوانان ما میدان‌دار، اهل تفکر و دلسوز هستندکه باید آنان را حمایت کرد و از ظرفیت‌شان استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha