فرماندار: ۲۰ نانوایی در هرسین مجهز به دوربین مداربسته شد

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار هرسین با بیان اینکه از ۹۶ نانوایی موجود در این شهرستان تنها ۲۰ نانوایی مجهز به دوربین مدار بسته شده‌اند، گفت: هدف از نصب دوربین مداربسته در نانوایی‌ها، پایش مستمر عملکرد آنها و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

به گزارش ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» روز چهارشنبه در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان‌ که با حضور امام جمعه برگزار شد، ضمن تقدیر از پیگیری مصوبات جلسه گذشته طی سخنانی خواستار ادامه تجهیز خبازی‌ها به دوربین مدار بسته شد.

وی ادامه داد: خبازان متخلف با استفاده از کارت های متعددی که در اختیار دارند به صورت صوری و غیرمتعارف اقدام به خرید نان از طریق دستگاه پُز می‌کنند و به این صورت آردی که در نتیجه این تراکنش های واقعی می بایست به نان تبدیل شود به صورت غیرقانونی به فروش می‌رسد.

فرماندار هرسین عنوان کرد: قیمت و تعداد نان تولیدی از هر کیسه آرد معین است و عملکرد نانوایی ها بر این اساس مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و به صورت سیستمی نتیجه این بررسی ملاکی برای تعیین سهمیه آرد هر یک از نانوایی ها خواهد شد.

ایتوندی در بخش دیگری از سخنانش از عدم پیگیری موضوع دوگانه سوز شدن نانوایی ها در گذشته انتقاد کرد.

فرماندار: ۲۰ نانوایی در هرسین مجهز به دوربین مداربسته شد

فرماندار هرسین تصریح کرد : سوخت جایگزین در زمان بحران ها باعث عدم توقف تولید نان می‌شود.

وی اضافه کرد: دسترسی مسئولان به سامانه مدیریت سهمیه نانوایان می‌تواند عاملی موثر بر نظارت هرچه بیشتر، تشویق و یا تنبیه متخلفان این صنف شود.

فرماندار هرسین از تشدید نظارت ها و لغو مجوز خبازی های متخلف با توجه به تصمیمات کارگروه خبر داد.

در این جلسه حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین و فرماندار بر برخورد قاطع با نانوایی های متخلف و تشدید نظارت ها تاکید کردند.

هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha