۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85167680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای بهسازی جداول شهر زنجان

زنجان- ایرنا- شهردار زنجان از انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای بهسازی جداول این شهر خبر داد.

علیرضا فیروزفر روز چهارشنبه در گفت‌‎وگو با ایرنا افزود: در راستای بهسازی معابر عمومی شهر زنجان، نهضت پیاده‌روسازی در این شهر اجرا می‌شود.

وی از انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای بهسازی جداول و انهار در سطح شهر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این قرارداد از هفته جاری آغاز خواهد شد.

شهردار زنجان ادامه داد: گاهی به علت فرسودگی ساختار بعضی از پیاده روها، شهروندان برای گذر از این معابر با مشکلاتی روبه رو هستند و یکی از اهداف مهمی که در پروژه استاندارد سازی پیاده روها به دنبال آن هستیم افزایش ضریب ایمنی پیاده رو است.

فیروزفر با اشاره به اینکه شهرداری با احصای مشکلات در معابر مختلف نسبت به اجرای این طرح اقدام خواهد کرد، افزود: این طرح با عدالت اجرا می‌شود، یعنی در همه نقاط شهر اتفاق خواهد افتاد.

شهردار زنجان با بیان اینکه در بحث آسفالت نیز عدالت توزیعی رعایت شده است، اضافه کرد: سال گذشته با پخش ۱۶۵ هزار تن آسفالت یک اقدام جمعی برای همه شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث آسفالت‌ریزی شهر زنجان به‌صورت دستی امسال جلوتر از سال گذشته هستیم و این در سطح شهر مشهود است، افزود: از فروردین‌ماه آسفالت‌ریزی روکش معابر نیز آغاز شده است و تا این لحظه در تناژ آسفالت استفاده شده از سال گذشته جلوتر هستیم.

فیروزفر گفت: در حال‌حاضر ۱۰ گروه آسفالت دستی به همراه ۲ گروه کمکی در چهار منطقه شهر مشغول فعالیت برای لکه‌گیری و ترمیم خرابی‌ها و حفاری‌ها هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha