حریف یزدانی به بوداپست نرسید

۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبر: 85167751
حریف یزدانی به بوداپست نرسید

تهران- ایرنا- فدراسیون کشتی آمریکا از غیبت حریف مستقیم یزدانی در مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سایت فدراسیون کشتی آمریکا در گزارشی با اشاره به اعزام آزادکاران این کشور به مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی نوشت: مکس هال نماینده این کشور در رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در بوداپست مجارستان است.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی امره پولیاک مجارستان به عنوان چهارمین و آخرین مرحله از رنکینگ اتحادیه جهانی برای مسابقات جهانی صربستان، روزهای ۲۲ تا ۲۵ تیرماه در شهر بوداپست برگزار می‌شود.

غیبت تیلور در رقابت‌های رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی موجب خواهد شد تا جایگاه یزدانی در جدول برترین‌های وزن ۸۶ کیلوگرم ثابت بماند. یزدانی هم اکنون با ۴۸ هزار امتیاز در جایگاه چهارم این وزن قرار دارد و تیلور نیز با ۴۵ هزار امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

طبق قانون اتحادیه جهانی کشتی نفرات اول تا چهارم هر وزن تا دیدار رده‌بندی و فینال برابر هم قرار نخواهند گرفت اما حضور تیلور در رده پنجم موجب شده تا احتمال برخورد ۲ نابغه کشتی آزاد جهان پیش از فینال بیش از پیش شود.

یزدانی و تیلور تاکنون یکبار پیش از فینال به مصاف هم رفتند. در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مجارستان تیلور در دیدار نخست وزن ۸۶ کیلوگرم موفق به شکست یزدانی شد. در آن دوره از رقابت‌ها تیلور به مدال طلا و یزدانی به عنوان سومی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha