آبرسانی سپاه به ۱۱۰ روستای کرمان آماده بهره‌برداری شد

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان استان با همت گروه های جهادی سپاه، بسیج و دستگاه های مسئول، تعداد ۱۱۰ روستا در پنج شهرستان استان کرمان به‌زودی آبرسانی می شوند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد علی نظری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ادامه بحث محرومیت زدایی با همکاری گروه های جهادی بسیج و برخی دستگاه های اجرایی عملیات آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی انجام می شود که ۱۱ هزار خانوار با جمعیت حدود ۵۳ هزار نفر از این آبرسانی بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: برای آبرسانی به این روستاها ۳۴۰ کیلومتر خط انتقال، شبکه آبرسانی و ۲۷ حلقه چاه حفر و تجهیز و ۲۰ مخزن نیز با گنجایش بیش از پنج هزار متر مکعب مخزن سازی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: اگر اعتبارت این پروژه ها تامین شود بنا داریم در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و قرارگاه مرد میدان به عدد سن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۶۳ روستا و با نام مبارک حضرت علی(ع) ۱۱۰ روستا در مناسبت های دیگر آبرسانی شوند.

وی خاطر نشان کرد: در بحث محرومیت زدایی طرح های احداث و تکمیل مسکن، آب کشاورزی، راه های روستایی و غیره نیز با کمک دستگاه های اجرایی در دست اقدام داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha