۲ هزار قطعه زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه آماده شده است
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: زمینی به استعداد ۲ هزار واحد برای طرح جوانی جمعیت در منطقه بلوردی بیستون برای واگذاری شناسایی و عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «رامین الماسی» روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، افزود: متاسفانه شتاب واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت به خانواده های دارای سه فرزند در کرمانشاه نسبت به کشور کند است.

وی تاکید کرد: با تعیین ۲ هزار قطعه زمین در مدت کوتاه یک کار جهادی انجام شده است و این موضوع نشان می دهد که استان کرمانشاه ظرفیت کار جهادی بر مبنای قانون را دارد چرا که اگر کار جهادی نبود نمی توانستیم این ۲ هزار قطعه زمین را در مدت یک هفته آماده کنیم این در حالی است که در حالت عادی این کار اداری ۶ ماه تا یک سال طول می کشید.

الماسی در بخش دیگری از سخنانش کرمانشاه را استانی حساس از نظر کریدور شرق به غرب دانست و گفت: این کریدور حساس از اندونزی و میرجاوه تا شرق کشور امتداد دارد و سپس از کرمانشاه و خسروی عبور می کند و به بندر لاذقیه می رسد.

به گفته وی دیگر کریدور حساس عبوری دیگر از کرمانشاه از شمال غرب به سمت جنوب کشور است.

در این مراسم از زحمات «مهرداد آهکی» مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان کرمانشاه قدردانی شد و رامین الماسی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی گردید.

«رامین الماسی» از نیروهای بومی استان کرمانشاه دارای مدرک فوق لیسانس زلزله و لیسانس مهندسی عمران و ۲۲ سال سابقه کار در اداره کل راه و شهرسازی استان دارد و پیش از این نیز معاون مسکن و ساختمان اداره کل استان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha