۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85168877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل تحت تعقیب در درگیری مسلحانه با پلیس کرمانشاه کشته شد

کرمانشاه - ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که به علت قتل و نقص عضو چهار نفر تحت تعقیب بود، در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی کرمانشاه کشته شد.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ علی کرمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح این موضوع، افزود: در تاریخ ۲۳ خرداد ماه سال جاری، مردی ۴۴ ساله در یکی از مناطق روستایی شهرستان کرمانشاه به دنبال اختلاف با یکی از خانواده های روستا، با استفاده از سلاح شکاری اقدام به تیراندازی کرده که در اثر این تیراندازی ۲ مرد ۷۴ و ۴۵ ساله به قتل رسیده و ۲ فرد دیگر نیز زخمی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که فردی سابقه دار بود، پس از ارتکاب قتل متواری شده بود که در این رابطه دستگیری وی با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : سرانجام پس از گذشت حدود یک ماه پیگیری شبانه روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران پرونده، مخفیگاه متهم در خانه باغی واقع در یکی از مناطق روستایی استان کردستان شناسایی و پس از انجام هماهنگی های قضایی، با توجه به حساسیت موضوع سه تیم از کارکنان مجرب پلیس آگاهی با همراهی تیم هایی از انتظامی استان کردستان برای دستگیری وی به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا مخفیگاه متهم که در دامنه یک کوه قرار داشت مورد محاصره قرار گرفت اما وی با اطلاع از حضور ماموران در محل، بلافاصله با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد.

سرهنگ کرمی ضمن اشاره به هشدار و توصیه ماموران به متهم برای تسلیم شدن، تصریح کرد: متهم بدون توجه به هشدارها به تیراندازی مستقیم به سمت ماموران ادامه داد که به همین علت ماموران نیز اقدام به تیراندازی متقابل به سمت متهم کردند.

وی افزود: پس از حدود ۱۰ دقیقه درگیری و تیراندازی متقابل، متهم مجروح و زمین گیر شد که در این راستا بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال وی به مراکز درمانی بعمل آمد اما با وجود تلاش عوامل ۱۱۵ ، قاتل تحت تعقیب فوت کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در خاتمه بیان داشت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و ۳۵ عدد فشنگ کشف و ضمن تشکیل پرونده قضایی، مراتب کماکان تحت رسیدگی می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha