۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85169068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توصیه‌های نماینده ولی فقیه کردستان به مدیران مالیاتی استان

سنندج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار با مدیران مالیاتی استان با تاکید بر مسئله معیشت مردم خواستار شفاف سازی در زمینه اخذ مالیات برای همگان شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر پنجشنبه در جریان دیدار مدیران و جمعی از کارکنان اداره کل مالیاتی استان که به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی انجام شد، اظهار کرد: کار مالیات و دریافت آن از مردم باید متناسب با وضعیت معیشتی آنها باشد.

وی با اشاره به اینکه در وصول مالیات باید عدالت و حلال و حرام رعایت شود، افزود: نیاز است باید برای مرم تبیین شود که مالیات وصولی از آنها کجا هزینه می شود.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان هم در این دیدار با اشاره به عملکرد امور مالیاتی کردستان در حوزه‌های مختلف مالیاتی، خواستار توجه جدی بخش‌های مختلف دولتی به موضوع فرهنگسازی مالیاتی شد.

مصطفی فعله‌گری اطلاع از هزینه کرد مالیات را مطالبه مردمی دانست و افزود: در امر فرهنگ سازی مالیاتی، رضایت مردم از پرداخت مالیات بسیار موثر است.

وی بیان کرد: حدود ۶۵ درصد مودیان استان از پرداخت مالیات معاف هستند و از لحاظ معافیت مالیاتی جزء استان های نخست در کشور هستیم.

۱۶ تا ۲۲ تیرماه به نام هفته فرهنگ مالیاتی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha