۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85181319
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هاکی بانوان همدان بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی دارد

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: امروزه هاکی روی چمن همدان در بخش بانوان دست نیافتنی است و همین باعث شده تا بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی داشته باشد.

به گزارش ایرنا علی حقیقی روز چهارشنبه در جمع اعضای هاکی روی چمن بانوان همدان با قدردانی از عملکرد بانوان هاکی این استان در مسابقات چمنی قهرمانی کشور افزود: کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها نشان داد که هاکی بانوان این استان سرآمد کشور و تیمی بدون رقیب است.

وی ادامه داد: تیم هاکی همدان توانست همه حریفان خود را در این رقابت‌ها شکست دهد تا فاصله فنی بازیکنان تیم با سایر استان‌ها مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه هاکی ویترینی پرافتخار در ورزش استان همدان دارد و عملکرد آن مطلوب است، اضافه کرد: هاکی همدان از دیرباز مهد بزرگان و ملی پوشان بوده و بارها در سطوح ملی و فراملی افتخار کسب کرده است و این نشان می‌دهد که ورزش هاکی در همدان استعدادپرور است.

حقیقی بیان کرد: این موفقیت محصول برنامه ریزی خوب هیات هاکی، تلاش مربیان سازنده و باتجربه و نیز فعالیت بسیار خوب در حوزه استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان حضور پرشمار هاکی بازان همدانی در مسابقات انتخابی جام جهانی را یک موفقیت بزرگ برای ورزش استان همدان دانست و گفت: ملی پوشان هاکی بانوان همدان تلاش کنند تا بیشترین سهمیه را در این رویداد مهم داشته باشیم.

وی افزود: حضور مستمر ورزشکاران همدانی در تیم‌های ملی نشان از ظرفیت بالای این استان در رشته هاکی برای پرورش و شکوفایی استعدادهای نخبه است.

حقیقی یادآور شد: رسیدن به سکوهای قهرمانی افتخاری ارزنده برای ورزش استان است که هم اکنون در اغلب رشته‌های ورزشی از جمله ورزش هاکی به این مهم رسیده‌ایم و باید از این پس نیز شاهد موفقیت‌های بزرگتر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: بر همین اساس خدمت به قهرمانان و افتخار آفرینان ایران اسلامی وظیفه ما است.

تیم همدان تیرماه گذشته با شکست آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات هاکی ۵ چمنی بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha