۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۵
کد خبر: 85169710
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در اصفهان اطفا شد

۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۵
کد خبر: 85169710
آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در اصفهان اطفا شد

اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شامگاه امشب آنش سوزی مجتمع مسکونی چهار طبقه شقایق واقع در فاز سه شهر جدید بهارستان اطفا شد و ۲ نفر از مصدومین به مراکز درمانی اعزام شدند.

منصور شیشه فروش شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه عصر امروز گزارش آتش سوزی در طبقه اول مجتمع مسکونی چهار طبقه شقایق واقع در فازسه شهر جدید بهارستان به سازمان آتش نشانی بهارستان اعلام شد.

وی ادامه داد: تیم های امدادی آتش نشانی با خودروی آتش نشانی و آب رسان در سریعترین زمان برای اطفا حریق در محل حاضر شدند و اورژانس بهارستان نیز با پشتیبانی ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه ضمن اطفای حریق و خروج دود و تخلیه اضطراری تعداد ۱۰ نفر از ساکنین طبقات بالای ساختمان، اقدامات لازم در ایمن سازی محل انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲ نفر از ساکنین در این حادثه و در طبقه اول ساختمان شقایق مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی اظهار داشت: علت وقوع حادثه توسط عوامل فنی سازمان آتش نشانی بهارستان بررسی و اعلام خواهد شد.

وی تاکید دارد: ضرورت دارد به منظور پوشش کامل امدادی و اتش نشانی در شهر جدید بهارستان، باتوجه به سکونت‌گاهای ایجاد شده و ساختمانهای بلند مرتبه به سرعت ساختمان ایستگاه آتش نشانی شماره سه این شهر توسط شرکت عمران شهر جدید بهارستان تکمیل گردد و بهره برداری شود.

به گزارش ایرنا، بهارستان یکی از شهرهای جدید و برنامه‌ریزی ‌شده اقماری در استان اصفهان و از توابع شهرستان اصفهان است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی کلانشهر اصفهان در ابتدای مسیر جادهٔ اصفهان - شیراز قرار دارد.

آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در اصفهان اطفا شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha