درخشش خبرنگاران ایرنا گلستان در جشنواره منطقه ۲ دانشگاه‌های کشور

گرگان - ایرنا - خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان در نهمین جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور حائز رتبه شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم اختتامیه این جشنواره که امروز یکشنبه در سالن همایش‌های خلیج‌فارس پردیش دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، در بخش تجلیل از خبرنگاران منطقه، در رشته خبر علی‌اصغر تیموریان و مجید میهن‌دوست به ترتیب صاحب رتبه‌های برتر دوم و سوم شدند.

در این جشنواره که رشته‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر و عکس ویژه خبرنگاران برگزار شد، ۶۸ نفر از خبرنگاران و عکاسان خبری استان‌های منطقه ۲ وزارت علوم و تحقیقات و فناوری شامل استان‌های گلستان، مازندران و گیلان ۵۰۰ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

در بخش خبرنگاران برتر، در مجموع پنج نفر از استان گلستان در نهمین دوره این جشنواره حائز رتبه و مقام شدند که ۲ نفر خبرنگا ایرنا مرکز گلستان بودند.

در بخش روابط عمومی‌ها، مدیران این واحدها از ۲ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دانشگاه کشاورزی گنبدکاووس و همچنین پارک علم و فناوری گلستان آثاری را به دبیرخانه ارسال کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha