پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد امسال در سه رشته ورزشی تیم‌داری می‌کند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد گفت: این باشگاه امسال در سه رشته هندبال، بوکس و دوومیدانی باهدف استعدادیابی و پشتوانه سازی در رقابت های داخلی تیم‌داری می‌کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس ایرج سپهوند اظهار کرد: باتوجه به سیاست‌های باشگاه، پلیمر خلیج فارس امسال تصمیمی برای تیم‌داری در دوومیدانی نداشت اما افتخارات باشگاه در این رشته ورزشی و بها دادن به جوانان سبب شد با نظر مدیرعامل و هیات مدیره، باز هم در این زمینه تیم‌داری کنیم.

وی گفت: اولویت پلیمر خلیج فارس در فصل جاری، تیم داری هندبال و بوکس بود اما آغاز کار باشگاه، با دوومیدانی بوده و چهار سال گذشته افتخارات متعددی در این رشته کسب کرده است بنابراین امسال نیز برای افتخارآفرینی در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان و آقایان این رشته ورزشی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه دوومیدانی‌کاران و مربیان زیادی در این چند سال برای باشگاه پلیمر زحمت کشیده اند افزود: در این راستا درخواست راه‌اندازی آکادمی در مجموعه ورزشی شهید سبزی‌پرور خرم‌آباد را داده‌ و انتظار داریم این خواسته با همراهی و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان عملیاتی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha