فدراسیون دوومیدانی مانع تیمداری "پلیمر" خرم‌آباد می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی "پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد" گفت: فدراسیون دوومیدانی به دلایل نامعلومی مانع تیمداری این باشگاه در لیگ برتر می‌شود.

"ایرج سپهوند" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامه سرپرست فدراسیون دوومیدانی مبنی بر اینکه پلیمر خلیج فارس نمی‌تواند این فصل در لیگ برتر تیمداری کند ادامه داد: در حالی پنجمین سال تیمداری پلیمر آغاز شده که طی سال های گذشته در رشته دوومیدانی سرآمد بوده‌ است و حذف این تیم در استان و کشور از نظر فرهنگی و ورزشی صحیح نیست.

وی گفت: پلیمر خلیج فارس خرم آباد ماه گذشته برای تیمداری در فصل جاری لیگ دوومیدانی اعلام آمادگی و به فدراسیون نامه ارسال کرد اما دلیل نامه سرپرست فدراسیون و مخالفت با تیمداری پلیمر مشخص نیست.

وی با تاکید بر اینکه در چهار سال تیمداری پلیمر خلیج فارس، حق هیچ ورزشکاری پایمال نشده است تصریح کرد: در این سال‌ها چندین ورزشکار خارجی رشته دوومیدانی برای باشگاه جذب و تمام مفاد قراردادها بدون هیچ مشکلی اجرا شد اما اکنون فدراسیون دوومیدانی، باعث نگرانی زحمت‌کشان این رشته شده است و به‌جای تلاش برای افزایش تیم‌ها، مانع تیمداری می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد همچنین افزود: سال گذشته "ایهاب جبار هاشم" و "احمد فاضل محمد" اهل کشور عراق در ماده ۴۰۰ و ۸۰۰ متر برای تقویت تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ثبت قرارداد به این تیم پیوستند و تیم پلیمر خرم‌آباد با ۶۳۵ امتیاز قهرمان بیست‌ و ششمین دوره رقابت‌های باشگاه های کشور شد.

سپهوند گفت: همچنین پارسال رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان در بخش آقایان به میزبانی خرم‌آباد برگزار و تیم استان موفق شد با کسب خوشرنگ ترین مدال‌ها عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کند.

وی افزود: از نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسوولان انتظار می رود این موضوع را با جدیت پیگیری کنند چنانچه حق با سرپرست فدراسیون دوومیدانی است، پلیمر تیمداری نخواهد کرد اما در غیراینصورت نباید عده‌ای مغرضانه سد راه شوند و به ورزش لرستان و کشور ضربه بزنند.

سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این خصوص به ایرنا گفت: تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد قهرمان باشگاه های کشور و دارای ظرفیت های بسیار مناسبی می باشد که مدیریت این باشگاه در سال های گذشته به خوبی عمل کرده است بنابراین به زودی در دیدار با سرپرست فدراسیون دو و میدانی برای رفع مشکل تیم و حضور در رقابت های لیگ برتر اقدام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha