۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85171439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار کردستان: دشمن روی هر قشری برنامه‌ریزی کرد از همانجا سیلی خورد

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دشمنان در هر برهه از انقلاب اسلامی تلاش خود را بر روی یک قشر متمرکز کردند که اتفاقا سیلی سختی را از همانجا خوردند و این بار نیز هدف آنان زنان ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رمضانی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از نخبگان و فعالان عرصه عفاف و حجاب استان کردستان در سنندج اظهار کرد: حجاب یکی از نمادهای ارزنده بندگی خداست و کسانی که با حفظ آن، این نماد را به بشریت معرفی می کنند، بندگان باید به خود افتخار کنند.

وی با اشاره به اینکه انسان به عنوان جانشین خدا در زمین است، افزود: کسانی که مشقت تکلیف و بندگی را به خود هموار می کنند در رتبه‌ای بالاتر از ملائکه قرار می‌گیرند.

وی امام خمینی (ره) را احیاگر شعار نبی مکرم اسلام (ص) بعد از هزار و ۴۰۰ سال معرفی کرد و افزود: انقلاب اسلامی در تداوم انقلاب پیامبر گرامی اسلام است که عزت و کرامت بشری را دنبال می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به وضعیت کردستان پیش از انقلاب اظهار کرد: در آن دوران، شهروندان از حداقل کرامت انسانی و امکانات زندگی بی بهره بودند و لایحه کاپیتالاسیون عزت انسانی را زیر سوال برده بود ولی امروز هر شهروند ایرانی با استفاده از حق خود می تواند حتی در مقابل رییس جمهور خواسته خود را مطالبه کند.

به گفته رمضانی، رتبه برتر دنیا در حوزه های پیشرفت و تمدن به ایران اسلامی اختصاص دارد تا جاییکه در علم ژنتیک رتبه ۲، نانو ۹ تا ۱۱ و در هوافضا و انرژی هسته ای هم جایگاه ممتازی داریم.

وی تاکید کرد: البته اشکالات جدی نیز داریم که با صبر و متانت مردم و تلاش بیشتر مسوولان، آینده بسیار امیدوارکننده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کسانی که در مسیر ناامید کردن مردم قدم بر می دارند در زمین دشمن بازی می کنند در حالیکه امید متکی به واقعیات عامل ناامیدی دشمن خواهد بود.

رمضانی با بیان اینکه دشمن جنگ بسیار پیچیده‌تری نسبت به گذشته در کشورمان آغاز کرده است، ادامه داد: این جنگ همه فنون، سطوح و مقولات فرهنگی با ویترین حجاب را در خود جای داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: در دولت سیزدهم اراده جدی شکل گرفته تا مسائل و مشکلات حل شود و در این راه باید صبور باشیم و دشمن نیز می داند که با گذر از این پیچ ایران قابل کنترل نخواهد بود.

اجرای عملیات روانی علیه نوجوانان برای تغییر سبک زندگی جوانان و نوجوانان معصوم مساله دیگری بود که رمضانی به آن اشاره کرد و افزود: دشمنان می خواهند جوان ایرانی را تحت استعمار قرار دهند.

وی با اشاره به مشکلات بازار و گرانی بر لزوم تقویت نظارت بر بازار اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از گرانی طبیعی است و توسعه اقتصادی این جراحی را می‌طلبید که دولت سیزدهم به آن عمل کرد و باید تلاش می شد تا تورم به همه کالاها تسری پیدا نکند ولی این جراحی در حال تبدیل به گشایش است که هوشمندی، هوشیاری و بصیرت مردم در این روزهای سخت بسیار مهم است.

همزمان با هفته عفاف و حجاب در کردستان از ۲۰۰ نفر از فعالان این عرصه تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha