۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85171572
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تقویت ارتباط با بزرگان طوایف از رویکردهای فراجا در دوره جدید است

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام گفت: مردمداری و استفاده از ظرفیت معتمدان و بزرگان بیش از پیش در کانون توجه نیروی انتظامی در دوره جدید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار جمال سلمانی روز یکشنبه در دیدار امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران با اشاره به مردمداری نیروی انتظامی اظهار داشت: فعالیت در حوزه انتظامی سخت و طاقت فرساست ولی با توجه به جنس نیروها فراجا که از بین مردم و مورد اعتماد انان هستند؛ روز به روز شاهد هم افزایی و تقویت ارتباط بین مردم و پلیس هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون فراجا ۲۹ شهید را در راستای برقراری امنیت تقدیم کرده است که نشان از اهمیت امنیت برای نیروهای خدوم انتظامی دارد و در این خصوص با کسی مماشات نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: دینداری و اعتقادات مردم در استان ایلام باعث شده کمترین مشکل را در حوزه حجاب و عفاف داشته باشیم.

سردار سلمانی از تشکیل کمیته امنیتی و انتظامی استان برای اربعین خبر داد و اظهار کرد: برای تردد ایمن و آسان زوار در محورهای مواصلاتی و پرتردد استان برنامه ریزی مدونی صورت گرفته و شهرستان های مسیر تردد زائران اربعین به لحاظ نیروی پلیس راه و انتظامی تقویت می شوند.

وی با تاکید بر مردمداری افزود: این مهم در سرلوحه کار انتظامی استان است و به جوانان توصیه می کنیم فریب ضد انقلاب و معاندین را نخورند و خانواده ها در این زمینه مواظبت کنند.

فرماندار ویژه دهلران در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: شهرستان دهلران در حوزه های سیاسی، انتظامی و امنیتی با توجه به درایت نیروهای مسلح و اقدامات نیروهای انتظامی مشکلی ندارد.

لطیف صادقی افزود: نیروی انتظامی شهرستان با همکاری سایر نیروهای امنیتی بهترین عملکرد را در اغتشاشات سال گذشته داشتند و بخوبی آنرا مدیریت کردند.

وی یادآور شد: علیرغم اینکه دهلران ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق داشته و یک سوم وسعت استان ایلام را به خود اختصاص داده است؛ اما نیروهای مسلح بخوبی نقش آفرینی می کنند و امنیت پایدار در مرز حاکم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha