پایان خانه به دوشی هلال احمر عباس آباد مازندران پس از ۱۰ سال

نوشهر - عملیات اجرایی ساخت ساختمان اداری جمعیت هلال احمر عباس آباد غرب مازندران پس از ۱۰ سال امروز دوشنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی در در این شهرستان آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در آیین کلنگ زنی این طرح گفت : این طرح با اعتباری حدود ۱۲۵ میلیارد ریال در زمینی به وسعت حدود هزار متر و در سه طبقه در شهر عباس آباد حوزه بخش مرکزی این شهرستان اجرایی شد و قرار است مدت یکسال ساخته شود.

غلامعلی فخاری اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حدود ۴۵ میلیارد ریال این طرح از محل مشارکت های خیران و بقیه هم تهاتر با زمین بوده که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است ضمن آنکه زمین واگذاری برای این اجرای این طرح هدیه شهرداری عباس آباد بوده که جای تقدیر دارد.

این مسوول اظهار کرد : در اجرای این طرح فضاهایی نظیر انبار امدادی، مرکز آموزش جوانان و نوجوانان، بخش درمان، امداد و نجات و سایر بخش ها پیش بینی شده است که با تکمیل آن گامی برای پایان دادن دغدغه چندین ساله امدادگران، شهروندان و مسافران این شهرستان در زمان بروز مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی برداشته می شود.

پایان خانه به دوشی هلال احمر عباس آباد مازندران پس از ۱۰ سال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : هم اینک امدادگران این جمعیت نزدیک به یک دهه یعنی پس از شهرستان شدن عباس آباد خانه به دوش هستند و در محیطی بسیار کوچک استیجاری با پرداخت ماهانه حدود ۱۰ میلیون تومان اجاره بها مشغول ارایه خدمات هستند که شرایط سختی را سپری می کنند.

فخاری افزود : درحالی که ساختمان اداری به مالکیت هلال احمر با توجه به وقوع بسیاری از حوادث از جمله رانندگی در محور جنگلی و حادثه خیز کلاردشت - عباس آباد، حوادث ساحلی، بروز سوانح رانندگی و دیگر حوادث جزو نیازهای ضروری این منطقه بود که همکاری و همراهی مسوولان محلی به ویژه فرماندار، شورای شهر و شهرداری و دیگر مسوولان مربوط امروز با کلنگ زنی این طرح این آرزوهای چندین ساله برآورده شد.

شهرستان عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری و ۵۰ نقطه روستایی و جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر یکی از مناطق گردشگرپذیر غرب مازندران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha