لجستیک امداد سوادکوه در مسیر نونواری +فیلم

ساری- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از احداث ساختمان جدید پایگاه امداد و نجات جاده ای در منطقه جوارم واقع در جاده سوادکوه خبرداد و گفت:‌ تا پیش از این جاده پُرترافیک مازندران و کشور فاقد ساختمان کیفی و مطلوب جاده ای بود.

غلامعلی فخاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیشتر امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای جوارم در یک کانکس فعالیت می کردند که از نظر شرایط فیزیکی وضعیت نامطلوب برای انجام فعالیت های امدادی به شمار می رفت.

وی ادامه داد : با استفاده از ظرفیت خیران داوطلب جمعیت هلال احمر وپایِ کار آمدن یکی از این خیران ساختمان این پایگاه ساخته شد و در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افتتاح ساختمان جدید جمعیت هلال‌احمر شهرستان میاندورود و کلنگ زنی انبار امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان آمل را طرح های دیگر این نهاد برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی در دهه فجر امسال اعلام کرد وگفت:‌برای اجرای طرح های این نهاد ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

لجستیک امداد سوادکوه در مسیر نونواری +فیلم

امیر شهابی از اعضای جمعیت هلال احمر مازندران و خیّر استان هزینه ساخت ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای جوارم سوادکوه تقبل کرد گفت: ساختمان این پایگاه به متراژ ۱۷۵ متر مربع و با صرف هزینه ۳۰ میلیارد ریالی به نیت پدرم ساخته ام.

وی توضیح داد:تا پیش از این پایگاه امداد و نجات جاده ای سوادکوه در یک کانکس و فضای نامطلوب مشغول به فعالیت بود.

جمعیت هلال احمر مازندران ۳۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای، یک پایگاه کوهستانی و سه پایگاه دریایی دارد.

لجستیک امداد سوادکوه در مسیر نونواری +فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha