۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85172517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موثرترین وسیله تبلیغ فرهنگ اهل بیت(ع) منبر سنتی است

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هر چند ابزار متعدد تبلیغی وجود دارد اما موثرترین وسیله تبلیغ فرهنگ برای اهل بیت(ع) منبر سنتی است چراکه مخاطب به اختیار خود پای این منبر آمده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سعید احمدی روز دوشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ استان با بیان اینکه رهبری در دیدار اخیر خود با مبلغان، راهبردهای کلانی در حوزه تبلیغ را بیان کردند، افزود: ایشان فرمودند تبلیغ امری مهم است و باید جدی گرفته شود.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که نقطه مواجهه ما با تمدن غرب، سخت تر شده است بیش از گذشته نیازمند فعالیت در عرصه تبلیغ هستیم.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه تبلیغ سنتی باید بیش از گذشته جدی گرفته شود، اظهارداشت: این کار متناسب با نیاز مخاطب، خرده فرهنگ ها، مطالعه و آسیب شناسی لازم انجام گیرد.

وی افزود: رسالت سیدالشهدا(ع) امربه معروف و نهی از منکر بود و باید با راهکارهایی و الهام گرفتن از پیام عاشورا آن را در بستر تبیینی لحاظ کرد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم که بدون ۲ قطبی سازی و حساب شده باید به آن توجه داشت، زن انقلاب اسلامی و بحث عفاف و حجاب است، اظهار داشت: توصیه می شود مسوولان هیات ها در یک حرکت حساب شده این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: باید از ظرفیت سیدالشهدا(ع) برای تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در موضوع عفاف و حجاب به ویژه محرم امسال برنامه ریزی کرده است که مبلغان باید بر اساس این موضوع در محتوای منبرها آن را مورد توجه قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha