۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85172628
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مخاطب اصلی کنگره شهدا کودکان و نوجوان هستند

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85172628
مخاطب اصلی کنگره شهدا کودکان و نوجوان هستند

همدان-ایرنا- دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان گفت: کودکان و نوجوانان یکی از مخاطبان مهم و اصلی دومین کنگره هشت هزار شهید استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مهدی فرجی روز دوشنبه در آئین رونمایی از ۱۴ هزار کتاب و اسباب‌بازی به یاد شهدای همدان، اظهار داشت: یکی از بخش‌های اصلی کنگره تمرکز روی کودک و نوجوان بوده و بر همین مبنا مخاطب مهم برنامه‌ریزی کمیته‌های اجرایی کنگره، این قشر از جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نمایش “فصل شیدایی” با محوریت نوجوانان تدارک دیده شده تا این قشر در جریان بخشی از اتفاقات انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس قرار بگیرند، افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون و مدیون کسانی هستیم که از جان خود گذشتند.

سردار فرجی تصریح کرد: فصل شیدایی برنامه رزمی-فرهنگی به عنوان یک نمایش مفرح در ذهن نوجوانان باقی خواهد ماند، نمایشی که در آن نماهای مختلف مثل تل زینبیه، عملیات‌ها و جنگ سوریه طوری تعبیه شده که خانواده‌ها از آن استفاده کنند.

مشاور عالی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: این برنامه در دمشق، کربلا و نجف برگزار شده و این روزها با همکاری موسسه فرهنگی هنری اوج در موصل، مرکز خلافت داعش در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های خوب و متنوعی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای این کنگره ملی برگزار شده است گفت: نقاشی در بلوار ارم یکی از این برنامه‌ها بود که با استقبال بالا مواجه شد.

مخاطب اصلی کنگره شهدا کودکان و نوجوان هستند

سردار فرجی از اجرای سرود با حضور هشت هزار کودک و نوجوان خبر داد و گفت: کارهای مقدماتی این سرود انجام شده و همکاران ما در نقاط مختلف شهر در حال جذب کودکان و نوجوانان برای حضور در این سرود هستند.

وی با بیان اینکه در سوریه نظاره‌گر سختی و رنج‌ کودکان و نوجوانان بوده ایم اذعان کرد: خانواده‌ها باید قدر امنیت و آرامش امروزی را بدانند و اجازه ندهند دشمن ایمان و امید را از آنها بگیرد.

در آستانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان سه میلیون جلد کتاب با هدف افزایش نرخ مطالعه در کودکان و نوجوانان به مراکز کانون در سراسر کشور ارسال شد که سهم استان همدان ۱۴ هزار و ۶۱۵ جلد کتاب بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha