نسل جوان را باید با اهداف قیام امام حسین (ع) آشنا کرد

یزد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: نسل جوان را باید با رویکرد جهاد تبیین توسط نخبگان و کارشناسان فرهنگی و مذهبی در ایام ماه محرم با قیام حضرت امام حسین (ع) آشنا کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز دوشنبه در همایش عاشورائیان و اصحاب عشق شهرستان مروست یزد افزود: بیان اهداف نهضت سرخ حسینی به نسل جوان تبلور عینی جهاد تبیین است.

وی با تشکر از نخبگان و فرهنگیانی که در کنار سایر اقشار رسالت تبیینی خود را در شهرستان انجام می‌دهند ادامه داد: ماه محرم حضرت امام حسین (ع) یک فرصت مناسب برای ترویج فرهنگ ارزش‌های والای معنوی و انقلابی در جامعه است.

این مسئول به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید برای شکست اهداف دشمنان در میدان فرهنگی اقدام جدی در کشور بیش از گذشته داشته باشیم.

نسل جوان را باید با اهداف قیام امام حسین (ع) آشنا کرد

نجیمی یادآور شد: روحانیون و طلاب در کنار سایر دلسوزان و با استفاده از تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی زمینه خوبی برای تحقق اهداف امام حسین (ع) است.

وی تاکید کرد: حضور مردم و مسئولان در عرصه و ایجاد زمینه فعالیت برای نوجوانان و جوانان موجب شکست توطئه فرهنگی و رسانه‌ای دشمن است.

در این نشست که جمعی از اقشار مختلف و مسئولان فرهنگی شهرستان مروست حضور داشتند بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون و تلاش مضاعف در اجرای برنامه‌ها در سطح منطقه تاکید شد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری مروست در ۱۸۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha