۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۱ هزار مددجوی یزدی پرداخت شد

یزد- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد استان یزد با اشاره به احداث ۴۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان استان در سال جاری، گفت: با حمایت‌های استانداری یزد بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۱ هزار نفر از مددجویان استان پرداخت شده و ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش سه شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ محمد شجاعان در نشست مشترک با استاندار یزد به حوزه‌های مختلف خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت اشاره و عنوان کرد: در این نهاد خدمات مختلفی در حوزه های مسکن، اشتغال، پزشکی، مسائل فرهنگی، حمایت‌های اجتماعی، تهیه جهیزیه، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و ... ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های استان برای کمک به مددجویان استفاده بیشتری خواهد شد، گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها حمایت‌های بیشتر و با کیفیت تری را از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان ۵ دهک اول جامعه انجام دهیم.

شجاعان ادامه داد: امیدواریم روزی فرا رسد که دیگر در جامعه نیازمندی وجود نداشته باشد.

وی به حوزه‌بندی‌های مختلف برای کمک به ۷۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان یزد، اشاره کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، نیازمندان مسکن استان یزد را بیش از ۲ هزار خانواده عنوان کرد و گفت: این تعداد نیازمند جز اولویت‌های اول تامین مسکن در استان هستند که خوشبختانه با حمایت استانداری یزد زمینه‌های مناسبی برای احداث مسکن آنها فراهم شده است.

وی افزود: طی سال جاری، حدود ۴۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان استان در حال ساخت است و بقیه نیاز استان در حوزه مسکن نیازمندان نیز در سنوات آینده احداث خواهد شد.

شجاعان با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد به نیازمندان در حوزه اشتغال، یادآور شد: در دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده و حدود ۱۱ هزار نفر از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به ۷۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با هماهنگی بانک‌ها و نهادهای دیگر پرداخت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha