مشارکت ۲۵۰ میلیارد ریالی نیکوکاران یزدی در طرح اطعام و احسان حسینی

یزد- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد یزد گفت: مردم نیکوکار این استان در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و از ابتدای ماه محرم‌الحرام تاکنون با مشارکت در طرح‌های اطعام و احسان حسینی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش سه شنبه روابط عمومی این نهاد، محمد شجاعان افزود: یکی از مهم‌ترین آداب ‌و رسوم عزاداری موضوع اطعام و نذری دادن به‌ویژه در ایام ماه محرم و صفر است.

وی اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم سال جاری تاکنون ۴۰۰۰ سبد معیشتی به ارزش ۴ میلیارد تومان در قالب طرح احسان حسینی و همچنین ۲۱۰ هزار پرس غذای گرم در ۲۱۰ آشپزخانه اطعام حسینی با مشارکت و همراهی مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد طبخ و در بین نیازمندان و مددجویان
تحت حمایت کمیته امداد توزیع‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: خوشبختانه ما امسال با رشد ۲۰ درصدی کمک های مردمی برای کمک به نیازمندان در ایام محرم روبرو بودیم.

وی تصریح کرد: طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند برای کمک به نیازمندان و مشارکت در طرح یاد شده از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ ، شماره گیری کددستوری #*۸۸۷۷* و یا با مراجعه و تماس با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان در این امر خیر و خداپسندانه شرکت نمایند.

وی اضافه کرد: سعی شده تا در اجرای این طرح از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران حقیقی و حقوقی، اصناف، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، نهادها و سازمان‌ها، شرکت‌های صنعتی، هیئت‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، آستان مقدس امامزادگان استفاده شود.

۵۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد استان یزد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha