۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85173434
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: بازنشستگان دانش و تجربیات خود را در اختیار نسل جدید قرار دهند

ایلام - ایرنا - معاون توسعه ‌منابع انسانی استاندار ایلام بر استفاده از تجارب بازنشستگان تاکید کرد و گفت: بازنشستگان دانش و تجربیات خود را در اختیار کارکنان جدید و نسل جوان قرار دهند تا تداوم گر راه آنها در مدیریت کشور باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر نجفی روز سه شنبه در مراسم تکریم روز خانواده و بازنشستگان ایلام اظهار داشت: بازنشستگی شروع فصل جدیدی از زندگی است و تکریم ؛ احترام و همچنین ایجاد رفاه و آسایش برای این قشر مهم از جامعه وظیفه ماست.

وی با بیان اینکه فعالیت های فیزیکی و ورزش برای همه افراد جامعه بویژه بازنشستگان ضروری است؛ افزود: انجام این فعالیت ها زمینه ساز سلامتی آنها شده و در این زمینه تامین اجتماعی زمینه‌ انجام این فعالیت ها را فراهم کند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: پیشکسوتان دارای تجربه‌های بسیار گرانقیمت و گرانقدری در حوزه‌های مختلف هستند که آسان به دست نیامده است و از این رو تجربیات آنها باید در عرصه‌های مختلف به کار گرفته شود.

معاون استاندار ایلام: بازنشستگان دانش و تجربیات خود را در اختیار نسل جدید قرار دهند

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه سالمندان و بازنشستگان حق بزرگی بر گردن ما دارند؛ گفت: سازمان تامین اجتماعی از ارکان اصلی توسعه متوازن، گسترش حمایت های اجتماعی و توانمندسازی نیمی از جمعیت کشور بشمار می رود.

علی اشرف تابانی افزود: سازمان تامین اجتماعی متعلق به بازنشستگان بوده و ما همواره بدهکار آنها هستیم؛ زیرا خدماتی را که به آنها ارائه می‌دهیم، هزینه‌اش را قبلا پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته طرح ارتقای سلامت سالمندان و بازنشستگان در استان برگزار شد؛ تصریح کرد: این طرح امسال نیز برای بازنشستگان با هدف مراقبت از خود برگزار شد تا روحیه نشاط و سلامت به خانواده‌ها بازگردد.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری رسیدگی خوب به وضعیت بازنشستگان وظیفه همه ارگان هاست؛ چرا که شریف ترین انسان ها بهترین سال های عمر خود را در راه اعتلای کشور هزینه کرده‌اند.

تابانی با بیان اینکه ۳۱۴ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی ایلام که از این تعداد ۲۴ هزار نفر نیز بازنشسته می باشند، یادآور شد: امسال حق عائله مندی از ۴٠٠ هزار به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: علی رغم محدودیت منابع یک هزار و ۴۳۵ نفر از بازنشستگان وام ۱۱ میلیون تومانی دریافت کرده اند و در سال ۱۴٠۲ نیز تاکنون تعداد ۳٠٠ فقره وام ۲۰ میلیون تومانی پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha