۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85173696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس خراسان جنوبی مانع انتقال ماده مخدر شیشه شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک خودرو سواری، ۱۸ کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود را کشف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی روز سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی "علی آباد" شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از خودرو، ۱۸ کیلوگرم ماده مخدر شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد و به طرز ماهرانه جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس برای ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند از مردم خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ماده مخدر شیشه یکی از پرخطرترین مواد مخدر صنعتی محسوب می‌شود که عوارض متعددی تا مرحله مرگ فرد معتاد را به همراه دارد و مجازات حمل شیشه متناسب با نوع و مقدار آن به صورت سانتی گرم تا گرم معین شده است.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha