۱۶۰ معتاد و خرده‌فروش در خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح «آرامش در شهر» خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۱۶۰ نفر معتاد و خرده‌فروش و توزیع کننده مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی روز چهارشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان موادمخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌ خیز استان اجرایی کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: در بازرسی پاتوق‌های شناسایی شده مقدار ۲۰۲ کیلو و ۴۷۴ گرم انواع مخدر سنتی و صنعتی کشف شد همچنین ۱۶۰ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این رابطه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب رضایتمندی شهروندان شده است تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فولادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha