۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85173773
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک‌هزار تن قیر برای بازآفرینی شهری ساوه جذب شد

۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85173773
یک‌هزار تن قیر برای بازآفرینی شهری ساوه جذب شد

ساوه - ایرنا - شهردار ساوه گفت: برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی این شهر در محلات مختلف هدف، یک‌هزار تن قیر رایگان از وزارت راه و شهرسازی جذب و در اختیار شهرداری‌ قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، «امیررضا یوسفیان» روز سه‌شنبه در بازدید از روند آسفالت‌ریزی در معابر ساوه، اظهار کرد: این میزان قیر رایگان دولتی در پروژه‌های آسفالت معابر بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی شهر ساوه مصرف می‌شود و ارزش ریالی آن حدود ۹۳ میلیارد ریال است.

وی، با بیان اینکه این مقدار قیر کمک خوبی به اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری می‌کند، افزود: سال گذشته نیز ۶۰۰ تن قیر رایگان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران و از طریق راه و شهرسازی جذب شد و مابقی قیر رایگان دریافتی از محل سازمان شهرداری‌ها بود.

یوسفیان، از افزایش ظرفیت تولید آسفالت شهرداری به یک‌هزار تن در روز با راه‌اندازی کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی (شماره ۲) خبر داد و عنوان کرد: پروژه بازسازی کارخانه آسفالت دوم سازمان عمران شهرداری شامل ساخت و نصب و راه‌اندازی درایر (کوره) و اصلاح و به روزرسانی آنها و همچنین اصلاح سرند و تغییرات در ساختار آنها، تعمیرات و بازسازی بک فیلتر و تعمیر میکسر کارخانه با همت نیروهای سازمان و همچنین بخش خصوصی با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال انجام شد و آماده برای ورود به چرخه تولید است.

وی اضافه کرد: با شروع به کار این واحد (کارخانه آسفالت شماره ۲) توان تولید آسفالت در سازمان عمران شهرداری تا یک‌هزار تن در روز افزایش پیدا می‌کند که این امر موجب تسریع در ارایه خدمات به شهروندان ساوجی می‌شود.

یوسفیان گفت: امید است با توجه به جذب قابل توجه قیر و افزایش ظرفیت کارخانه‌های تولید آسفالت شهرداری، بتوان با توسعه خدمات و توسعه بهسازی معابر شهر به مرحله‌ای رسید که روزی، حتی یک معبر خاکی هم در ساوه وجود نداشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha