۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85174389
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بخشداری امام‌زاده حسن فلارد چهارمحال و بختیاری فعال شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار فلارد چهارمحال و بختیاری گفت: بخشداری امام‌زاده حسن در این شهرستان گشایش یافت و نخستین بخشدار آن معرفی شد.

کوروش فتحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با فعال شدن بخشداری امام‌زاده حسن شهرستان فلارد، خدمات‌رسانی به مردم این بخش در حوزه‌های مختلف ارتقا می‌یابد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق کمترتوسعه‌یافته و غیربرخوردار مانند شهرستان فلارد افزود: هم‌اکنون ۳۰ روستا با جمعیت ۱۳ هزار نفر از خدمات بخشداری امام‌زاده حسن بهره‌مند می‌شوند.

فتحی تصریح کرد: شهرستان فلارد از ظرفیت‌های خدادادی و طبیعی به‌ویژه در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری برخوردار است و می‌تواند به‌عنوان یکی از مناطق مستعد سرمایه‌‎گذاری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین و در حُکمی از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری ابوذر رئیسی به‌عنوان نخستین بخشدار امام‌زاده حسن شهرستان فلارد معرفی شد.

با موافقت هیات دولت، بخش فلارد با مرکزیت مال‌خلیفه به‌عنوان یازدهمین شهرستان چهارمحال و بختیاری از شهرستان لردگان انتزاع و به یک شهرستان مستقل ارتقا پیدا کرد.

فرمانداری شهرستان فلارد با ۳۳ هزار نفر جمعیت ۲۲ دی‌ماه سال گذشته افتتاح شد و بخشداری امام‌زاده حسن یکی از بخش‌های زیرمجموعه این فرمانداری به‌شمار می‌رود.

مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha