۱۶ طرح در شهرستان تازه‌تأسیس فلارد چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان تازه‌تأسیس فلارد چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همزمان با نهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۶ طرح در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش فتحی روز پنجشنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۴۵۰ میلیارد ریال از ردیف‌های مختلف بودجه‌ای تامین و هزینه شده است.

وی افزود: زمین‌های چمن مصنوعی، مسکن مددجویی و طرح‌های هادی روستایی از مهم‌ترین این پروژه‌ها به‌شمار می‌رود.

فتحی تصریح کرد: امروز همچنین به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ساخت سه طرح جدید در شهرستان تازه‌تأسیس فلارد آغاز شد.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح‌ها ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

فتحی اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای فلارد مهم‌ترین طرح کلنگ‌زنی این شهرستان در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در یادواره شهدای فلارد با محوریت شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات عملیات تیپ مستقل ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) استان در دوران دفاع مقدس، تجلیل از خانواده‌های شهداء و شرکت جشن گرامی‌داشت انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در شهرستان تازه‌تأسیس فلارد است.

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری ۴۲۱ طرح عمرانی با اعتبار ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساختی، صنعتی، فرهنگی، کشاورزی، گردشگری، مسکونی، ورزشی و فضای اداری چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

همچنین در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری عملیات اجرایی ۸۹ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری با ۱۷ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha