امام جمعه کرمانشاه: مسوولان رفع مشکلات جوانان را در اولویت کاری خود قرار دهند

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به محرومیت‌های این استان، گفت: استان کرمانشاه بیش از هشت سال خط مقدم دفاع مقدس بود، لذا همگام با سایر استان‌های برخوردار از مواهب انقلاب اسلامی برخوردار نشد، بنابراین درخواست ما رسیدگی اکید به امور مردم به خصوص معضلات جوانان در کار، مسکن و ازدواج است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار «پرویز فتاح» از تلاش‌های رییس بنیاد مستضعفان برای خدمات‌رسانی به مردم این استان قدردانی کرد و افزود: خدمت به مردم به گونه‌ای که گره‌ای از مشکلاتشان برداشته شود و امید به زندگی را در آنان تقویت کند، همانند فیض عظمای شهادت میان صفا و مروه است.

وی از توفیق خدمت به مردم به عنوان بالاترین توشه دنیا و آخرت کرد و افزود: مسوولینی که توفیق خدمتگزاری به مردم را پیدا می‌کنند، رسولان مهربانی هستند که قدردان حرکت بزرگ و آسمانی آن‌ها فقط خدای تبارک و تعالی است، لذا جنابعالی مسیح وار در کرمانشاه که حق بزرگی برگردن انقلاب و نظام دارند خدماتی را ارایه دادید که صالحات و باقیات دنیا و آخرت است.

رییس بنیاد مستضعفان هم با اظهار خوشبختی از حضور در کرمانشاه از کمک‌های چندصد میلیاردی بنیاد برای رفع محرومیت این استان خبر داد و گفت؛ بیش از هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف استان برای رفع محرومیت زدایی هزینه شده که امیدوارم این برنامه ها استمرار یابد.

«پرویز فتاح» از ساخت مسکن، توسعه زیرساخت‌ها، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال به عنوان برنامه‌های بنیاد مستضعفان برای استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: با این اقدامات امیدوارم توانسته باشیم قدمی هرچند کوچک برای مردم مومن، انقلابی و مهمان نواز استان کرمانشاه برداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha