۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85175422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد با گران فروشان در طرح محرم تعزیرات قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با توجه به افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه محرم از امروز پنجشنبه ۲۹ تیر تا ۳۰ مرداد ماه خبر داد .

علیرضا حسن پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام اساسی مورد نیاز هیات‌های عزاداری، تعزیرات حکومتی اقدام به برگزاری طرح ویژه محرم کرده است

وی اظهار کرد: تعزیرات حکومتی رکن قضایی بازار و وظیفه ذاتی این نهاد رسیدگی به پرونده های تخلف صنفی و صدور حکم است.

حسن پور تاکید کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری آئین های سوگواری سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاهای مصرفی هیات های عزاداری، نظارت و کنترل بر بازار تشدید شده است.

به گفته این مسوول، طرح نظارتی تعزیرات در قالب گشت های سیار در زمینه کالاهای اساسی و همچنین رسیدگی به تخلفات احتمالی در بخش کالاهای هدف ابلاغی از سوی ستاد تنظیم بازار، قرارگاه جهش تولید برگزار می شود.

شناسایی کشتارگاه متخلف مرغ در شهرستان آبیک

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین از بازرسی شبانه و شناسایی کشتارگاه متخلف مرغ در قشلاق شهرستان آبیک خبر داد.

حسن پور افزود: در راستای پایش واحدهای تولیدی و خدماتی، به صورت سرزده از بخش های مختلف یک کشتارگاه بازدید شد که در بررسی های انجام شده تخلف؛ انجماد و قطعه بندی غیر مجاز مرغ های تولیدی و عرضه خارج از شبکه محرز و پرونده ای برای این واحد صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

وی اظهار کرد: در این بازدید میدانی علاوه بر فرایند کشتار، بسته بندی، حفظ سلامت طیور و محیط کشتارگاه، روند ورود مرغ زنده و خروج مرغ کشتار روز و ثبت آن در سامانه ستکاوا، حمل و توزیع در مقصد مورد بررسی قرار گرفت.

حسن پور ، هدف از تشدید نظارت ها را بررسی چرخه عرضه بهداشتی و سالم گوشت، پیشگیری از اقدامات غیر قانونی و افزایش کاذب قیمت مرغ، رعایت توزیع مرغ مورد نیاز مردم با قیمت مصوب در بازار برشمرد.

وی تصریح کرد: طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی در ایام محرم اجرا می شود و شهروندان می توانند تخلفات صنفی را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از مردم استان تقاضا کرد ضمن هرگونه تخلف مشاهده شده در اصناف را به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha