۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85251118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی به ۲۴۷۱ شکایت مردمی در حوزه کالاهای اساسی قزوین

قزوین - ایرنا - سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی قزوین از رسیدگی به ۲ هزار و ۴۷۱ شکایت مردمی در تماس با سامانه ۱۲۴ از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

جمشید خدایاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: با توجه به تماس های صورت گرفته و با اعزام بازرسان به واحدهای صنفی یاد شده، ۸۱۴ واحد متخلف شناسایی و برای آنها نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۶۵۷ تماس از مجموع گزارش‌های رسیده مربوط به خارج از دایره نظام صنفی بود که در این زمینه شکات برای پیگیری احقاق حقوقشان ارشاد و راهنمایی شدند.

خدایاری بیشترین تخلفات صورت گرفته در واحدهای صنفی را به ترتیب اجرایی نشدن تکالیف صنفی، ‌کم فروشی، درج نکردن قیمت، گرانفروشی و رعایت نکردن مسایل بهداشتی در واحدهای صنفی عنوان کرد.

به گفته این مسوول، از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی، ۷۸۰ فقره منجر به صدور احکام قضایی شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی استان قزوین خاطرنشان کرد: همه روزه چهار تیم بازرسی متشکل از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در سطح استان بازدید می‌کنند.

خدایاری یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha