حضور مردم در انتخابات باعث تقویت قدرت نظام اسلامی می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- رییس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: حضور حداکری مردم در انتخابات و پای صندوق های رای دشمن را ناامید کرده و منجر به تقویت قدرت و اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محسن مفید روز پنجشنبه در همایش اعضای شورای نگهبان قصرشیرین با تسلیت ایام ماه محرم با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره به دنبال تحریم انتخابات بوده اند که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و رهبری های رهبر معظم انقلاب مردم ما همواره بالاترین حضور را در انتخابات داشته اند.

وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات همچنین باعث تجدید قوا و حرکت رو به رشد به سمت آرمان های والای نظام اسلامی و رفع مشکلات معیشتی می شود.

رییس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه در ادامه گفت: وظیفه ما این است که با انتخاب افرادی متخصص، متعهد، با تقوا و پایبند به اصول و آرمان های والای نظام و شهدای والا مقام مصالح عمومی کشور را بیش از پیش در نظر داشته باشیم.

حجت الاسلام مفید ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری بازرسی های شهرستانی را در دستور کار قرار داده و آخرین اقدام و برنامه های ناظرین شهرستانی را رصد و آموزش های لازم را برگزار می کنیم.

وی عنوان کرد: مسأله انتخابات امروز یک مقوله بسیار مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با توجه به اشراف اطلاعاتی به مسایل جهانی و نیز توطئه های دشمنان، در سخنرانی های خود آن را بارها گوشزد فرمودند از این رو بر همه ناظرین و مجریان انتخابات لازم است تا شرایط کافی و لازم را برای برپایی انتخاباتی در شأن نظام اسلامی مهیا کنیم.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قصرشیرین نیز با گرامیداشت سالگرد تاسیس شورای نگهبان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اعضای دفتر شورای نگهبان قصرشیرین، گفت: نهاد شورای نگهبان یک نهاد انقلابی و موثر همواره با صلابت و اقتدار از اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی پاسداری و صیانت می‌کند.

«کامران بدری» افزود: اعضای شورای نگهبان با قوانین شرع مقدس اسلام، تفسیر قانون اساسی، احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی و نظارت برحسن اجرای انتخابات ها است.

حضور مردم در انتخابات باعث تقویت قدرت نظام اسلامی می‌شود

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.

این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha