پیش ثبت نام ۳۳۴ داوطلب انتخابات مجلس در استان کرمانشاه تا روز سوم

کرمانشاه- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: از زمان آغاز فرآیند پیش ثبت نام متقاضیان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه ۳۳۴ نفر در استان کرمانشاه پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کردند.

«علی شعبانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام اینکه از این تعداد ۳۰۱ نفر مرد و ۳۳ نفر زن هستند، افزود: از این تعداد ۶ نفر فوق دیپلم، ۲۹ نفر لیسانس، ۲۳۸ نفر کارشناسی ارشد، ۵۲ نفر دکترا و هشت نفر تحصیلات حوزوی دارند.

وی اضافه کرد: از مجموع هفت هزار و ۶۶۹ نفر از متقاضیانی که در روز اول (۱۶ مرداد) در کشور پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کرده اند، ۱۳۳ نفر مربوط به استان کرمانشاه بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: در روز دوم فرآیند پیش ثبت نام انتخابات (۱۷ مرداد) نیز ۶ هزار و ۲۴۷ نفر در کشور پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود رابارگذاری کرده اند که از این تعداد سهم استان کرمانشاه ۱۲۴ نفر بوده است.

به گفته شعبانی در روز سوم هم ۶۶ نفر در استان ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: از کل تعداد ثبت نام شدگان استان ۵۲ نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۶۸ نفر در بازه ۳۵ تا ۴۰ سال، ۸۱ نفر در بازه ۴۰ تا ۴۵ سال، ۳۷ نفر در بازه ۴۵ تا ۵۰ سال، ۴۰ نفر در بازه ۵۰ تا ۵۵ سال، ۳۳ نفر در بازه ۵۵ تا ۶۰ سال، ۱۹ نفر در بازه ۶۰ تا ۶۵ سال، ۳ نفر در بازه ۶۵ تا ۷۰ سال و یک نفر بالای ۷۰ سال هستند.

به گزارش ایرنا؛ پیش ثبت نام متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا، در مجلس شورای اسلامی هشت کرسی نمایندگی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha