۹۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان هرند اختصاص یافت

اصفهان-ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در جریان بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان هرند تخصیص داده شد.

امیررضا نقش عصر پنجشنبه در باره نتایج بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به هرند، در فرمانداری این شهرستان در جمع خبرنگاران محلی و اُستانی افزود: کاروان خدمت دولت مردمی در استان، در سفر خود به هرند با تصویب ۱۹ مصوبه، ۹۰ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی به این شهرستان اختصاص داد.

وی ادامه داد: ضروریست بانک‌های استان هرچه سریعتر نسبت به پرداخت این مبلغ در حوزه تامین سرمایه ثابت و در گردش اقدام کنند.

وی یادآور شد: صبح امروز با آغاز بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار به هرند، بازدیدهایی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه انجام و جلسه مفصلی با فعالان اقتصادی، اصناف و کشاورزان این شهرستان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: نتیجه این جلسات و بازدیدها باعث شد تا به ۶ مصوبه عمومی در باره تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان و ۱۳ مصوبه در حوزه تسهیلات بانکی دست یابیم.

نقش یادآور شد: تکمیل زیرساخت‌های هرند با مشکلاتی در زمینه تأمین آب، برق، افزایش ظرفیت انشعابات گاز و توسعه شهرک‌های صنعتی شهرستان مواجه است که در مورد آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: مقرر شد با توجه ویژه به سرمایه ثابت و در گردش و تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی شهرستان اقداماتی در حوزه تسهیلات بانکی از طرف بانک‌ها در این خطه انجام شود و این ملاحضات ملاک عمل قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، استانداری اصفهان، صبح امروز با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان هرند و افتتاح یادمان شهدای گمنام، بیست و یکمین سفر شهرستانی خود را آغاز کرد.

بازدید از شهرک صنعتی اژیه، جاده اژیه_هرند، استخر نیمه تمام هرند، دیدار با تعدادی از خانواده های مُعزز شهدا و جانبازان، نُخبگان فرهنگی و اجتماعی، ملاقات مردمی، حضور در شورای اداری مشترک استان و شهرستان و افتتاح اداره ثبت اسناد هرند، بخش‌هایی از برنامه‌های استاندار اصفهان در هرند بود.

شهرستان هرند در ۸۵ کیلومتری شهر اصفهان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha